شرکت تبلیغاتی ماکان

معرفی روش‌های تبلیغاتی

معرفی روش‌های تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی ماکان

شرکت تبلیغاتی ماکان با سال‌ها تجربه و همکاری با جوانان مستعد، خلاق، ایده پرداز، و همچنین استفاده از تکنولوژی
روز دنیا ارائه دهنده خدمات متنوع تبلیغاتی است. مدیران شرکت ماکان بر این باور هستند که یک شرکت تبلیغاتی خوب
باید در تمام زمینه‌های تبلیغاتی توانمند باشد و بتواند نیاز مشتری خود را در هر زمینه‌ای براورده نماید. درحال حاضر
شرکت تبلیغاتی ماکان خدمات کاملی شامل : طراحی و سئوی سایت – مشاور تبلیغاتی – تولید تیزر و انیمیشن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ
علاوه بر این کارشناسان فروش و مشاورین تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی باید توانایی ارائه مشاوره به مدیران کسب و کارها برای انتخاب
بهترین روش تبلیغاتی متناسب با توانایی آن برند را داشته باشند. لذا ما همواره در تلاش هستیم تا
خدمات شرکت تبلیغاتی ماکان را روز به روز افزایش دهیم و دانش و تجربه کارشناسان و مشاورین تبلیغاتی خود را
افزایش دهیم. ما در کنار شما هستیم و تا رسیدن به اهدافتان شما را همراهی می‌کنیم.

آموزش رفع خطای Defer parsing of JavaScript و Prefer asynchronous resources

آموزش رفع خطای Defer parsing of JavaScript

از سری مقالات آموزش کامل سایت gtmetrix به رفع خطای سایت جی تی متریکس پرداختیم. در مقاله قبل به  آموزش رفع خطای Combine images using CSS sprites در سایت GTmetrix پرداختیم. امروز در بخش رفع خطاهای pagespeed به آموزش رفع خطای Defer parsing of JavaScript و Prefer asynchronous resources خواهیم پرداخت. برای حل مشکل Defer parsing of JavaScript در سایت GTMetrix برخی اوقات لازم است کدنویسی انجام دهید و برخی اوقات نیز لازم است از افزونه های وردپرس یا جوملا استقاده نمایید.

در این مقاله به موضوعات زیر خواهیم پرداخت :

1 اهمیت ارور Defer parsing of JavaScript و Prefer asynchronous resources
2 خلاصه ای از خطای Defer parsing of JavaScript
3 جزئیات بیشتر درباره خطای Defer parsing of JavaScript
4 حل مشکل Defer parsing of JavaScript
4.1 روش اول
4.2 روش دوم
4.3 روش سوم
4.4 روش چهارم

اهمیت ارور Defer parsing of JavaScript و Prefer asynchronous resources

از سری مقالات آموزش کامل سایت gtmetrix به رفع خطای سایت جی تی متریکس پرداختیم. در این سری از مقالات قصد داریم تا با آموزش سایت gtmetrix باعث بهبود و افزایش سرعت سایت شما شویم. همانطور که می‌دانید که از مهمترین ارکان سئوی سایت سرعت بارگذاری صفحات سایت است. با رفع خطای سایت جی تی متریکس سرعت سایت خود را بالاتر ببرید و در راستای بهبود سئوی سایت خود گام بردارید. در این مقاله نیز به آموزش رفع خطای Defer parsing of JavaScript و آموزش رفع خطای Prefer asynchronous resources خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است که بدانید با حل مشکل Defer parsing of JavaScript ارور Prefer asynchronous resources نیز رفع می‌شود.

آموزش رفع خطای سایت جی تی متریکس gtmetrix آموزش رفع خطای سایت جی تی متریکس gtmetrix

خلاصه ای از خطای Defer parsing of JavaScript

از آنجایی که رفع خطای Defer parsing of JavaScript نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی است حل مشکل Defer parsing of JavaScript  شاید برای خیلی از افراد دشوار باشد. رفع این خطا گاهی ممکن است سایت شما را با مشکلات دیگری نیز مواجه کند چرا که ممکن است باعث حذف تمام فایل های جاوا اسکریپت JS شوید. در همین ابتدا بگوییم که اگر بخوایید این مشکل بصورت کامل حل شود و همانند تصویر بالا عدد 100 را بدست بیاورید باید بصورت کامل تمام کدهای JS را پاک کنید و یا همه آنها را یکی کنید که ممکن است با انجام اینکار سایت شما با مشکل روبرو شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این مشکل را خیلی جدی نگیرید و لااقل بفکر حل ای مشکل بصورت صد در صد نباشید.

خلاصه‌ی از خطا Defer parsing of JavaScript
نام: Defer parsing of JavaScript
نوع: مربوط به جاوا اسکریپت
اولویت: بالا
میزان سختی: متوسط
میانگین امتیاز: 69%

جزئیات بیشتر درباره خطای Defer parsing of JavaScript

در آزمایشی که توسط گوگل در سال 2011 بر روی موبایل انجام شده است به این نتیجه رسیده‌اند که به ازای هر 1kb کد JS مقدار 1 میلی ثانیه به زمان بارگذاری سایت اضافه می‌شود. حال درنظر بگیرید که سایت شما 250kb کد جاوا اسکریپت JS داشته باشد، یعنی 250 میلی ثانیه به زمان بارگذاری سایت اضافه می‌شود و از آنجایی که کدهای جاوا اسکریپت JS درتمام صفحات باید فراخوانی شوند این تاخیر در تمام صفحات بوجود می‌آید.

هر کاربری که سایت شما را باز کند مرورگر علاوه برتمام المان های سایت، تمام کدهای جاوا اسکریپت را نیز فراخوانی می‌نماید که طبیعتا این موضوع موجب افزایش زمان بارگذاری سایت می‌شود. از همین روز توضیه می‌کنیم کدهای جاوا اسکریپت را در فوتر فراخوانی نمایید. البته مشکلی که وجود دارد برای سایت های وردپرسی و جوملا در افزونه ها یا پلاگین‌ها است. چرا که با هربار بروزرسانی پلاگین‌ها تغییراتی که روی انها برای بارگذاری در فوتر انجام داده‌اید ریست می‌شود و به حالت اولیه باز می‌گردد.

نحوه رفع ارور Defer parsing of JavaScript

روش اول رفع ارور Defer parsing of JavaScript

پیش‌تر اشاره کردیم که باید فایل های جاوا اسکریپت را به فوتر سایت منتقل کنیم. در زمان بارگذاری سایت مرورگر کدهای سایت را از بالا یعنی Head بارگذاری می‌کند و در نهایت کدهای Footer و بارگذاری سایت با تگ </body> به اتمام می‌رسد. حال اگر در Header تعداد کدهای زیادی داشته باشید سرعت سایت بشدت کاهش میابد. بنابراین برای بالا بردن سرعت سایت و کم کردن سرعت بارگذاری سایت فایل های جاوا اسکریپت JS را به فوتر منتقل نمایید.

بدین منظور کدهای JS جاوا اسکریپت که با تگ <script> شروع می‌شوند را به انتهای کدهای ساید و بعد از متن ها و کدهای CSS بارگذاری شوند. کدهای جاوا اسکریپت را به انتهای کدها و قبل از </body> قرار دهید. لازم به ذکر است که این روش تنها برای سایت های استاتیک می‌باشد و برای سایت های داینامیک باید ویرایش های بیشتری روی سایت انجام دهید.

روش دوم رفع ارور Defer parsing of JavaScript

در این روش اگر سایت شما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا جوملا مدیریت می‌شود، می‌توانید از پلاگین یا افزونه ها برای اینکار استفاده نمایید. استفاده از این پلاگین یا افزونه ها نیاز به دانش تخصصی ندارد و بدون دانش فنی نیز می‌توانید براحتی با نصب این پلاگین یا افزونه ها خطای Defer parsing of JavaScript را رفع نمایید. ما در این بخش تعدادی از بهترین افزونه های رفع خطای Defer parsing of JavaScript را قرارداده ایم. با استفاده از این افزونه ها می‌توانید علاوه بر کدهای جاوا اسکریپت تمام کدهایی که اهمیت زیادی ندارند را به فوتر ببرید تا در آخر لود شوند.

چند افزونه مخصوص وردپرس :

WP Deferred JavaScripts

Speed Booster Pack

autoptimize

Async JavaScript

چند افزونه مخصوص جوملا:

JCH Optimize

Javascript Async and Defer

scriptsdown

روش سوم رفع ارور Defer parsing of JavaScript

استفاده از اتریبیوت های defer و یا async در تگ جاوا اسکریپت هم می‌تواند باعث رفع خطای Defer parsing of JavaScript و هم رفع خطای Prefer asynchronous resources در PageSpeed گوگل شود.

آموزش رفع خطای Prefer asynchronous resources آموزش رفع خطای Prefer asynchronous resources

شباهت این دو اتریبیونت در آن است که مرورگر منتظر بارگذاری کامل فایل جاوا اسکریپت نمی‌ماند و فایل HTML را همزمان با فایل جاوا اسکریپت بارگذاری می‌نماید که طبیعتا باعث کاهش زمان بارگذاری سایت و افزایش سرعت سایت می‌شود.

تفاوت این دو اتریبیونت نیز در آن است که، اسکریپت هایی که به صورت async تعریف شده باشند، بلافاصله بعد از اینکه بصورت کامل بارگذاری شوند، اجرا می‌شوند، اما اسکریپت هایی که به صورت defer تعریف شده باشند، حتی اگر بصورت کامل بارگذاری شوند، منتظر بارگذاری کامل HTML می‌شوند و بهد از آن اجرا می‌شوند.

اگر زمان اجرای یک فایل جاوا اسکریپت اهمیتی نداشته باشد، بهتر است از async استفاده شود.
ولی اگر لازم باشد بعد از بارگذاری کامل عناصر HTML فایل جاواکسریپت اجرا شود باید از defer استفاده کنید.

نمونه:

<script src=”demo-defer.js” defer></script>
<script src=”demo-async.js” async></script>

آموزش رفع خطای Defer parsing of JavaScript پشتیبانی مروگرها از defer و async

روش چهارم رفع ارور Defer parsing of JavaScript

اما روش چهارم و روش آخر به این دلیل که ممکن است باعث آسیب زدن به سایت شما شود و با بسیاری از قالب ها و سایت ها همخوانی ندارد از قراردادن آن خودداری کردیم. روش چهارم قرار دادن یک سری کدها در فایل functions.php بود، پیشنهاد می‌کنیم که به ترتیب از روش های دوم و سوم و اول استفاده نمایید.

رفع خطای Defer parsing of JavaScript موجب کاهش تعداد درخواست های HTTP می‌شود.

اگر میخواهید در جهت بهینه سازی سایت و افزایش سرعت سایت خود تعداد درخواست های HTTP را کاهش دهید حتما مقاله Make fewer HTTP requests را مطالعه نمایید.

همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم رفع خطای Defer parsing of JavaScript باعث رفع خطای Prefer asynchronous resources نیز خواهد شد. درست است که سئوی داخلی سایت بسیار اهمیت دارد و در پیشرفت سایت نقش بسزایی دارد اما برای دریافت امتیاز 100 حساس نباشید. در صورت هرگونه سوال و نیاز به مشاوره با کارشناسان شرکت تبلیغاتی ماکان در تماس باشید.

این جلسه از آموزش استفاده از سایت GTmetrix هم به پایان رسید. با ما همراه باشید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی