شرکت تبلیغاتی ماکان

معرفی روش‌های تبلیغاتی

معرفی روش‌های تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی ماکان

شرکت تبلیغاتی ماکان با سال‌ها تجربه و همکاری با جوانان مستعد، خلاق، ایده پرداز، و همچنین استفاده از تکنولوژی
روز دنیا ارائه دهنده خدمات متنوع تبلیغاتی است. مدیران شرکت ماکان بر این باور هستند که یک شرکت تبلیغاتی خوب
باید در تمام زمینه‌های تبلیغاتی توانمند باشد و بتواند نیاز مشتری خود را در هر زمینه‌ای براورده نماید. درحال حاضر
شرکت تبلیغاتی ماکان خدمات کاملی شامل : طراحی و سئوی سایت – مشاور تبلیغاتی – تولید تیزر و انیمیشن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ
علاوه بر این کارشناسان فروش و مشاورین تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی باید توانایی ارائه مشاوره به مدیران کسب و کارها برای انتخاب
بهترین روش تبلیغاتی متناسب با توانایی آن برند را داشته باشند. لذا ما همواره در تلاش هستیم تا
خدمات شرکت تبلیغاتی ماکان را روز به روز افزایش دهیم و دانش و تجربه کارشناسان و مشاورین تبلیغاتی خود را
افزایش دهیم. ما در کنار شما هستیم و تا رسیدن به اهدافتان شما را همراهی می‌کنیم.

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

مینیمالیسم در تبلیغات

تبلیغات تقریبا همه جا مردم را درگیر خود می‌کند؛ از تبلیغات محیطی در خیابان‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی و حتی تبلیغات فضای مجازی. اما تبلیغات پرمحتوا و پیچیده، دیگر اثر سابق را بر مشتریان ندارند و این خود، شرکت‌های تبلیغاتی و صاحبان برند را با چالشی اساسی مواجه کرده است. به‌نظر می‌رسد که مینیمالیسم یا کمینه‌گرایی، راه‌حلی برای روبه‌رویی با این چالش است. آژانس تبلیغاتی ماکان، با درایت و کمک نیروی انسانی خلاق خود، با تغییرات جامعه همراه شده و برای مشتریان، تبلیغاتی اثربخش تولید می‌کند.

یکی از راه‌هایی که به دیده‌شدن برندتان کمک می‌کند، متفاوت بودن است. ما در مجموعه ماکان، برای متفاوت بودن شما راهی را انتخاب می‌کنیم که برای شما نقطه‌ی قوت باشد. مینیمالیسم یا کمینه‌گرایی سبکی است که با استفاده از ساده‌ترین و کمترین جزئیات و عناصر، اثری قوی و تأثیرگذار را خلق می‌کند. آثار مینیمال در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسند اما بسیار پیچیده هستند. این ممکن است در ذهن‌تان تناقضی را ایجاد کند اما حقیقت چیزی جز این است؛ خلق اثری ساده برای بیان یک پیام پیچیده، کاری بس دشوار و نیازمند ذهنی خلاق و قوی است. هدف سبک مینیمالیسم، به تصویرکشیدن ایده‌های پیچیده در اوج سادگی است تا با کمک نمادها و استعاره‌ها، با مشتریان ارتباط برقرار کند.

سبک مینیمالیسم در دهه 1960 میلادی طی جنبشی هنری آغاز شد. اگر چه تب و تاب آن در آثار هنری و مجسمه‌سازی بعد از چند دهه فرونشست اما در زمینه‌های خلاقیت و تبلیغات همچنان پرطرفدار است. اکثر اوقات ثابت شده است که طرح‌های مینیمال به‌یادماندنی‌تر هستند زیرا توجه بینندگان را به یک تصویر یا نوشته کلیدی جلب می‌کنند. در این سبک از اشکال هندسی و خطوط ساده استفاده شده است. هرچه طرح ساده‌تر باشد، بیننده زمان کمتری را صرف توجه به جزئیات یک طرح می‌کند و تمام فکر وی روی همان طرح ساده و کلیدی متمرکز می‌شود.

برای برخی این اصل آزاردهنده است که چگونه یک سبک با سادگی محض می‌تواند پیچیده‌ترین پیام‌ها را منتقل کند. اما این یک حقیقت است که باید پذیرفته شود. جامعه این روزها به سمت ساده‌شدن می‌رود و سبک زندگی‌کردن نیز مینیمال شده است.

هر برند برای نفوذ در ذهن مخاطب هدف خود باید انعطاف‌پذیر باشد، سلیقه افراد جامعه را بشناسد و متناسب با آن در راه تبلیغات قدم بگذارد. برای ماندگاری یک برند در ذهن مشتری و دیده‌شدن آن در بین رقبا، باید از شیوه‌ها و روش‌های نوین و متفاوت اما متناسب با جامعه هدف کمک گرفت. اما چه کسی می‌تواند شما را در این بخش راهنمایی کند یا برای برندتان تبلیغاتی در سطح تبلیغات جهانی و اثربخش تولید کند؟ شما نیاز به یک همراه دارید؛ کسی که از سلیقه، سبک زندگی، استایل و فرهنگ مردم در جامعه هدف شما اطلاع داشته باشد. ما در شرکت تبلیغاتی ماکان، با بیش از یک دهه تجربه در حوزه بازاریابی و تبلیغات، اینجا هستیم تا برای موفقیت برندتان شما را همراهی کنیم. تیم مجرب خلاقیت و گرافیست شرکت تبلیغات ماکان، ایده‌های به‌یادماندنی را به تصویر می‌کشند تا برند شما متفاوت و دیدنی‌تر شود.

نکاتی برای تولید محتوا


نکاتی برای تولید محتوا

در مطالب قبلی توضیحاتی در مورد اهمیت تولید محتوا به شما عزیزان ارائه دادیم؛
و می‌دانیم امروزه تولید محتوای حرفه‌ای و با کیفیت می‌تواند تأثیر چشمگیری در بهبود رتبه سایت شما داشته باشد.
اما سؤالی که برای بیشتر محتوا نویسان وجود دارد این است که چگونه محتوایی تولید کنیم که رضایت مخاطبان را جلب کند و همچنین از نظر گوگل و یا سایر موتورهای جستجو، ارزش بالایی داشته باشد تا وب سایتشان را به مخاطبان معرفی کند.
در این مقاله نکاتی برای تولید محتوا را به شما ارائه خواهیم داد، تا به کمک نکات ذکر شده بتوانید محتوایی حرفه‌ای و با کیفیت تولید کرده و رتبه وب سایت خود را بهبود ببخشید.

نکاتی برای تولید محتوا

استفاده از ایده‌های نو

برای ساخت وب سایت و شروع تولید محتوا باید از ایده‌های جدید کمک بگیرید.
با توجه به موضوع وب سایتتانف محتواهایی جالب و جدید بر اساس موضوع وب سایتتان تولید کنید.

کلمات کلیدی 

همه کلمات کلیدی که به موضوع وب سایتتان مربوط است را بنویسید.
به کار بردن کلمات کلیدی در محتوای وب سایت بسیار مهم است.
استفاده بیش از حد کلمات کلیدی در متن از نظر سئو کار صحیحی نیست.
بهتر است 2 تا 3 درصد از کل متن را به کلمات کلیدی اختصاص دهیم.
برای نوشتن کلمات کلیدی می‌توان از ابزارهای سئو استفاده کرد؛ و کلمات و عباراتی که بیشترین جستجو را دارند بیابید.
برای این کار می‌توانید از گوگل، ubersuggest و یا ابزار مشابه استفاده کنید که بهترین کلمات و عبارات با جستجوی بالا را در اختیار شما قرار می‌دهند.

عنوان محتوا

اولین و مهمترین نکته در تولید محتوا، عنوان محتواست. مخاطبان با توجه به عنوان مطلب ممکن است آن را بخوانند یا خیر.
یکی از بزرگترین اشتباهات در تولید محتوا، کم ارزش دانستن عنوان است.
عنوان محتوا نباید کوتاه و کلی باشد، همچنین می‌توان برای بهبود سئو از کلمه کلیدی در عنوان نیز استفاده کرد.
به ویژه استفاده از کلمه کلیدی در تگ H1 تأثیر بسزایی در سئوی سایت دارد.
عنوان باید مرتبط با محتوا باشد، در غیر این صورت وب سایت شما از نظر گوگل کم ارزش تلقی می‌شود.

رفع نیاز کاربران

سعی کنید در وب سایت خود به نیاز کاربران توجه کنید و درصدد آن باشید که نیاز آنان را رفع کنید، به سؤالتشان پاسخ دهید و مطالبی که آنان به دنبالشان هستند را پوشش دهید.
با این کار شما منبعی معتبر برای آنان خواهید بود؛ و این امر موجب می‌شود برای مطالب بعدی مورد نظرشان نیز به وب سایت شما مراجعه کنند.

گستردگی مطالب

سعی کنید مطالب را با جزئیات بیان کنید. نوشتن محتوایی تیتروار و بدون توضیحات کامل از اشتباهات رایج در تولید محتواست.

طول محتوا

حداقل تعداد کلمات در نظر گرفته شده برای سایت 300 کلمه می‌باشد.
اما هرچقدر مطالب طولانی و مفصل‌تر باشند، از نظر موتورهای جستجو باارزش‌تر می‌باشند.

تکراری ننویسید

اگر برای موضوع وب سایتتان به دنبال محتوایی با کیفیت هستید. از نوشتن مطالب تکراری که در سایر سایت‌ها نیز نوشته شده است، بپرهیزید.
اگر همه رقبای شما در وب سایتشان از مزایای مربوط به موضوعی صحبت کرده‌اند؛ شما به معایب آن موضوع بپردازید تا مخاطبان بدانند شما به همه جنبه‌های موضوع مورد نظر توجه می‌کنید.

رعایت نکات املایی و نگارشی

از نکات اولیه و مهم تولید محتوا، رعایت نکات املایی و نگارشی است.
به کار بردن نقطه کاما و سایر علائم نگارشی، همچنین عدم وجود غلط املایی در متن از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوشتن توضیحات متا

هنگامی که موتور جستجو، وب سایت شما را در صفحه به کاربر نشان می‌دهد، توضیحات متای نوشته شده، در زیر عنوان سایت نشان داده می‌شود.
توضیحات متا نقش مهمی در جذب کاربران ایفا می‌کند.

ایجاد لینک داخلی در صفحات وب سایت

در هر صفحه وب سایت خود، یک صفحه دیگر از وب سایتتان را لینک کنید.
این کار باعث می‌شود صفحاتی که ایندکس شده اما برای مدتی بازدید نداشته، رتبه خود را در گوگل از دست ندهد و مجددا به موتورهای جستجو معرفی شوند.

استفاده از زیر عنوان

نوشتن یک متن طولانی باعث دلزدگی  کاربر شده و ممکن است محتوای تولید شده شما هیچگاه خوانده نشود.
باید برای هر یک یا دو پاراگراف از یک زیرعنوان مناسب استفاده کنید.
به این ترتیب خواندن مقاله شما برای کاربر ساده‌تر می‌شود.

ذکر منبع

اگر مقالات خود را از وب سایت دیگری کپی می‌کنید، بهتر است این کار را با ذکر منبع انجام دهید.

استفاده از تصویر

برای یکنواخت نشدن محتوا (به ویژه محتواهای طولانی)، بهتر است در طول محتوا از چند تصویر استفاده کنید.
این تصاویر باید با کیفیت، جذاب و مرتبط با محتوا باشد.
از نظر سئو تصاویر با ویژگی Alt و Title از ارزش بیشتری برخوردارند.

با رعایت نکات بالا می‌توانید محتوایی حرفه‌ای و مبتنی بر سئو تولید کنید؛
و با کمک آن رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

چرا باید طراحی وب سایت‌ فروشگاهی انجام دهیم؟

امروزه طراحی وب سایت فروشگاهی باعث شده بیشتر مردم وقت خود را صرف رفتن به فروشگاه‌ها و خرید لوازم مورد نیاز خود نکنند؛
بلکه با جستجو در اینترنت و وب سایت‌ فروشگاهی، کالای مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.
به همین دلیل سایت‌های فروشگاهی زیادی با هدف فروش محصولات به صورت آنلاین طراحی شده است؛
گاهی این سایت‌ها، موفق به جذب مشتری نمی‌شوند و درنتیجه محصولاتشان به فروش نمی‌رسد.
اما چه سایت‌هایی موفق به فروش محصولات خود به صورت آنلاین هستند؟
به عبارت دیگر یک وب سایت فروشگاهی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا مشتری را جذب و برای خرید محصولات ترغیب کند؟

با خواندن نکاتی که در این مطلب به شما تقدیم شده می‌توانید یک وب سایت فروشگاهی حرفه‌ای راه‌اندازی کنید.

قرار دادن فیلتر برای محصولات:

قرار دادن یک فیلتر براساس پارامترهای مختلف ، مثل قیمت، جنس، رنگ و… باعث می‌شود کاربران به سادگی به آنچه می‌خواهند دست یابند.

فیلد وجود و عدم وجود محصولات:

در صورت موجود نبودن یک محصول ، حذف محصول از سایت از نظر seo و بهینه‌سازی کار درستی نیست. پس باید کنار توضیحات هر محصول، یک فیلد با عنوان وجود و یا عدم وجود آن محصول قرار گیرد. می‌توان کنار هر محصول گزینه‌ای قرار داد که در صورت موجود بودن محصول از طریق ایمیل، پیامک و یا سایر راه‌های ارتباطی به کاربر اطلاع داده شود.

تصاویر آپلود شده در سایت:

در طراحی وب سایت فروشگاهی از ارکان مهم و تأثیرگذار در فروش محصولات، تصاویر درج شده در سایت هستند.
از آنجاکه در خرید آنلاین، محصولات قابل لمس نیستند،
باید عکس‌هایی با کیفیت و از زوایای مختلف از محصولات در سایت قرار دهید؛
تا مشتریان با اطمینان و آگاهی کامل کالای مورد نیاز خود را تأمین کنند.
بهتر است محصولاتی که دارای رنگبندی می‌باشند، از رنگ‌های مختلف کالا تصاویری درج کنیم؛
تا کاربران بتوانند در مورد رنگ کالای موردنظر خود تصمیم‌گیری کنند.

سبد خرید:

قرار دادن یک سبد خرید برای وب سایت‌ فروشگاهی از دیگر امتیازات وب سایت است.
سبد خرید را باید قسمتی از سایت قرار داد که به راحتی توسط کاربر قابل مشاهده باشد.
می‌توان سبد خرید را طوری طراحی کرد که با اسکرول صفحه به بالا و پایین، همچنان مشهود باشد.
افزودن به سبد خرید باید فیلدی مشخص و متمایز از سایر فیلدها نظیر لایک و… باشد؛
تا مشتری بتواند در کمترین زمان، کالای مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه کند.

قیمت نهایی محصول:

قیمت نهایی هر محصول را با احتساب قیمت محصول، تعداد و هزینه ارسال آن در سبد خرید ذکر کنید؛
تا مشتری از ابتدا بداند چه هزینه ای باید صرف کالای خریداری شده، پرداخت کند.
اگر مشتری در پایان خرید، متوجه هزینه اضافه (هزینه ارسال) شود؛ ممکن است سایت شما را ترک کند.
همچنین اگر ارسال محصولات توسط شما رایگان صورت می‌پذیرد،
در وب سایت خود و در جایی مناسب که به‌راحتی دیده شود، ذکر کنید
تا مشتری بداند با خرید از وب سایت فروشگاهی شما، علاوه بر هزینه کالا، هزینه اضافی نخواهد پرداخت.

seo:

بین فروشگاه‌های اینترنتی رقابتی جدی وجود دارد.
اما کدام سایت فروش بیشتری نسبت به رقبا دارد؟
سئوی سایت از مهم‌ترین عوامل دیده شدن سایت شماست.
بنابراین با رعایت اصول واستانداردهای سئو می‌توانید، رتبه وجایگاه بهتری در موتورهای جستجو ازجمله گوگل داشته باشید.
با بهبود رتبه وب سایتتان، بازدید از سایت فروشگاهی شما بیشتر شده و درنتیجه شاهد افزایش فروش محصولاتتان خواهید بود.

فرم‌های اشتراک کاربران:

قرار دادن فرم‌هایی با عناوینی مثل تخفیف‌ها، محصولات جدید و… و تکمیل فرم دلخواه توسط کاربر، باعث می‌شود
کاربران به‌راحتی از تخفیف‌ها، محصولات جدید فروشگاهتان و یا هرگونه خدماتی که ممکن است در آینده به وب سایت خود اضافه کنید، مطلع شوند.

طراحی وب سایت فروشگاهی:

کانون آگهی و تبلیغاتی آذرخش نوین ماکان، با طراحی وب‌سایت فروشگاهی، به شما در فروش آنلاین محصولاتتان کمک می‌کند.

بسته‌بندی تبلیغاتی محصولات

بسته‌بندی تبلیغاتی

بسته‌بندی تبلیغاتی محصولات

یکی از عناصر مهم و قوی در بازاریابی و تبلیغات، بسته‌بندی محصولات است.
از مهم‌ترین ویژگی‌های بسته‌بندی تبلیغاتی محصولات ، اطلاعات درج شده روی آن است.
اطلاعاتی که روی بسته‌بندی درج می‌شود، می‌تواند یک راه تبلیغاتی اثرگذار باشد.

اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی تبلیغاتی محصولات

این اطلاعات شامل طرز استفاده محصول داخل بسته‌بندی، نکات مهم و اقدامات احتیاطی، هنگام استفاده از محصول می‌باشد.
برای مثال اگر بسته‌بندی محصولات غذایی را انجام می‌دهید؛
درج اطلاعات مفید غذایی، تاریخ تولید و انقضاء، ترکیبات و مواد تشکیل دهنده و شرایط نگهداری آن، روی بسته‌بندی تأثیر بسزایی در جذب مشتری دارد.

بهتر است روی بسته‌بندی، شماره تلفن و یا راه ارتباطی دیگری قرار دهید، تا مشتریان بتوانند با شما تماس گرفته و پیشنهادات و انتقادات خود را با شما درمیان بگذارند.
قرار دادن راه ارتباطی باعث می‌شود مشتری شما را مشتری مدار دانسته و برای ارتباط با شما ترغیب شود.

در طراحی بسته‌بندی محصولات، نوآوری و خلاقیت تأثیر زیادی در جذب مشتری دارد.
طرح‌های منحصربفرد باعث جلب توجه مشتری و درنتیجه افزایش فروش شما می‌شود.

در زیر چند نمونه از بسته‌بندی‌های مبتکرانه را مشاهده می‌نمایید.

بسته‌بندی تبلیغاتی محصولات

بسته‌بندی تبلیغاتی محصولات

بسته‌بندی تبلیغاتی محصولات

 

بهتر است قبل از طراحی بسته‌بندی، مخاطبان و مشتریان خود را بشناسید و با توجه به سلایق مشتریان خود، به طراحی بسته بندی اقدام کنید.
برای مثال بهتر است برای بسته‌بندی مربوط به کودکان، فانتزی و با رنگ‌های شاد طراحی شود.

بسته‌بندی های زیبا، در ابعاد مناسب و مرتبط با کسب‌وکار و محصول داخل آن، می‌تواند در فروش محصولات تأثیر مثبت داشته باشد.

گاهی بهتر است برای معرفی بسته های مؤسسه و یا فروشگاه خود، هدایایی با همان نوع بسته‌بندی ارائه دهید؛
تا بسته‌بندی شما در ذهن مردم بماندو با دیدن آن در هرجا، شرکت شما در ذهن مردم تداعی شود.

هدف از بسته بندی محصولات، افزایش عمر محصولات و مقاوم بودن آن‌ها در برابر رطوبت،
نور مستقیم خورشید، برخورد ضربه و شکستگی، سوراخ شدگی و… است.

کانون آگهی و تبلیغاتی آذرخش نوین ماکان درصدد آن است که با بسته‌بندی‌های زیبا و مناسب، به کسب وکار شما رونق دهد.

۱۴ گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار

اگر می خواهید برای شرکت کوچک خود تبلیغات کنید از روش های زیر استفاده کنید:
آیا چالش شما به عنوان مدیر یک شرکت تازه کار هزینه های تبلیغات است؟ آیا چالش بزرگتر ذهنی شما برای اثر بخش کردن تبلیغات، بازنگری و ایجاد تغییرات در تبلیغات قبلی است؟
پس این مقاله را برای حل این چالش ها و دغدغه ها مطالعه نمایید تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن برای کسب و کار خود تبلیغات موثر و اثربخش انجام دهید.
یک طرح برای حمله حاضر نمایید.

گام اول: در این مرحله شما باید یک طرح با سه هدف زیر آماده کنید:

۱- تعریف چشم انداز کسب و کار
۲- تعیین مسیر رسیدن به چشم انداز کسب و کار
۳- تهیه marketing plan و یا طرح و نقشه بازاریابی کسب و کار

گام دوم: طراحی یک وب سایت برای کسب و کار شما بسیار واجب است.

پس اگر تا الان آن را طراحی نکرده اید، امروز حتما اقدام کنید. باید بدانید امروزه برای شروع و آغاز هر کسب و کار یک وب سایت طراحی می شود، ولی اگر توان مالی و فنی، طراحی و اداره یک وب سایت را ندارید می توانید از قالب های آماده گروه هایی مثل Mihan blog، Iran blog و …. استفاده کنید و بعدا آن را به سایت اصلی وصل نمایید. اما قبل از استفاده تحقیق کنید تا آن قالب ایراد فنی نداشته باشد.

گام سوم:شما باید با استفاده از نام تجاری کسب و کارتان به شبکه های اجتماعی بپیوندید و به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

در اینجا لازم است به شما گوشزد کنم که تاثیر شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کارتان بسیار زیاد است. شما باید در Facebook،google +، Linkdin، Viber، Telegram عضو شوید. قابل باور نیست طی آمارگیری ها، مشخص شده است که شبکه اجتماعی Facebook به تنهایی روزانه ۲.۷ میلیارد لایک و google + حدود ۱۳۵ میلیون کاربر دارد. آمار بدست آمده نشان دهنده وجود مشتریان بالقوه برای هر برند است، که اگر برندی در این شبکه ها فعالیت نماید مطئنا می تواند عده زیادی از این مشتریان بالقوه را بالفعل نماید.

گام چهارم: برای کسب کار خود یک ست اوراق اداری شامل کارت ویزیت و بقیه ادوات تهیه کنید.

هر چه زودتر برای کسب و کارتان یک ست اوراق اداری که شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، پیش فاکتور و …. است را تهیه کنید و حتما بر روی آنها شماره تماس، آدرس، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل خود را درج کنید به کرات تجربه شده است که مشتری پس از دیدن این اطلاعات اعتماد بیشتری خواهد کرد.

گام پنجم: یک ایمیل با نام تجاری کسب و کارتان بسازید.

شما می توانید از طریق این ایمیل اطلاعات جدید در خصوص کالاها و خدمات خود با بازه زمانی مشخص ارسال کنید.
گام ششم: هر صنف برای خود یک انجمن تخصصی و صنفی دارد شما باید در انجمن تخصصی و صنفی کسب و کار خود عضو شوید.
لازم است بدانید که بهترین راه برای پیدا کردن مشتریان جدید عضویت در انجمن های تخصصی و صنفی است. با عضو شدن در انجمن های صنفی و تخصصی و اتاق های بازرگانی هم از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به صنف خود باخبر می شوید و هم می توانید با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و آنها را جذب کنید.

گام هفتم: نمایندگی های فروش یکی از بهترین نوع تبلیغات برای شما هستند.

این روش تبلیغات یکی از ارزان ترین و ساده ترین نوع تبلیغات برای هر کسب و کاری است. مثلا شرکت های تولیدی مواد غذایی با استفاده از سوپرمارکت ها برای خود تبلیغات می کنند.

گام هشتم: در نشریات تخصصی با استفاده از انتشار مقالات برای خود تبلیغات کنید.

این روش تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات غیر مستقیم است. با استفاده از این روش شما می توانید با کمترین هزینه اطلاعاتی در خصوص خدمات و محصولات خود به مخاطبان انتقال دهید.

گام نهم: در شبکه های اجتماعی ویدئو به اشتراک گزارید.
در شبکه های اجتماعی با استفاده از ویدئوهایی که از محصولات تهیه کرده اید برای خود تبلیغ کنید. شما می توانید ویدئو ها را در سایت های رایگانی مثل آپارات و یوتیوب به اشتراک بگذارید.

گام دهم: با افرادی که در زمینه کسب و کار شما متخصص هستند مکاتبه کنید.

سعی کنید افرادی که در زمینه فعالیت شما تخصص دارند و می توانند برای شما تبلیغ کنند راشناسایی کرده و برای آنها اطلاعات تبلیغاتی ارسال کنید.

گام یازدهم:بر روی خودروهای کابین دار تبلیغات کنید.

خودرو های کابین دار پخش در سطح شهر می گردند بنابراین یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی برای شما هستند.

گام دوازدهم: از محصولات خود نمونه کار تهیه کنید.

به هر جایی که فکر می کنید برای شما می تواند تبلیغات و فروش انجام دهد نمونه محصول بفرستید .

گام سیزدهم: عوامل فروش خود را گسترش دهید.

شما می توانید با در نظر گرفتن درصدی از فروش به عنوان پور سانت عده زیادی ویزیتور مویرگی داشته باشید تا محصولاتتان را پخش و به فروش رسانید.

گام چهاردهم: با برگزاری فستیوال و مسابقه برای خود تبلیغات کنید.

شما می توانید در زمینه کسب و کارتان سوالاتی طراحی کنید و برای پاسخ های صحیح جایزه در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که این روش یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است .
حتما به این نکته توجه کنید که نباید اثر بخشی هر روش را با آزمون و خطا بیابید بلکه باید بتوانید میزان اثربخشی هر روش را اندازه گیری نماید.

چگونه تبلیغ خلاق داشته باشیم؟

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار می روند ، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر ، بیلبورد و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود . هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند ولی شما می توانید با استفاده از خلاقیت ، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید ،  نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند .

 چگونه می‌توانید از ایده‌های خلاقانه اطراف خود الهام بگیرید ؟

شاید در گذشته‌های دور راه اندازی یک شغل یا فعالیتی تجاری کاری ساده‌تر بوده و تنها شامل ارائه خدمات یا خرید و فروش و جابجایی اجناس و کالاها می‌شد ، اما اکنون دیر زمانی است که با افزایش محصولات و گسترش بازارهای تجاری و رقابتی که در پی آن حاصل شده ، موفقیت شغلی و افزایش فروش یک محصول نیازمند تلاشی فراتر از معمول شده است، تلاشی که شما را به گزینه برتر مصرف کننده مبدل نماید .
ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت بسیاری برخوردارند ، چون این تبلیغاتی ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند . در حالی که طراحان ایده های تبلیغاتی که دارای پیام مستقیم می باشند را ترجیح می دهند ، سایرین بر این باورند که تبلیغاتی که دارای پیام غیرمستقیم می باشند می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند .
سرتا سر یک کار خلاقانه بر پایه‌ی آن چیزی که قبلاً درست شده ، به وجود می‌آید هر ایده‌ی جدید تنها ترکیب یا تلفیقی از یک یا چند ایده‌ی قبلی است مهم نیست که این ایده یا تکنیک چگونه به ذهن ما رسیده ، بلکه چگونگی استفاده و به ‌روز‌ رسانی آن برای هدف مهم است . از این رو ، آشنایی با استراتژی‌ها و تکنیک‌های خلاقانه و درک بهتر و عمیق‌تر مکانیزم و چگونگی عملکرد آن‌ها می‌تواند به گسترش فضاهای ذهنی و یافتن ایده‌های نو منجر شود.
از یک متخصص سؤال کنید که کلید موفقیت در تبلیغات چیست ؟ به احتمال زیاد جوابی که در این‌ باره می‌گوید : هیچ‌چیزی از تبلیغات خلاقانه کار آمدتر نیست تبلیغات خلاقانه‌ به ‌یادماندنی تر و بادوام تر است . با هزینه تبلیغاتی کمتری موثر واقع می‌شود و می‌تواند گروه طرفداران خود را با سرعت بیشتری بسازد .
اما آیا تبلیغات خلاقانه در ترغیب مردم به خرید ، تأثیرگذارتر از تبلیغاتی هستند که به سادگی ویژگی‌ها و مزایای محصولات را فهرست می‌کنند ؟ تعداد زیادی از نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که یک پیام خلاقانه توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و در رابطه با محصول بازاریابی شده بازتاب مثبتی ایجاد می‌کند . اما هیچ مدرک و گواهی مورد اعتمادی از چگونگی تأثیر این پیام‌ها بر رفتار خریدار در دسترس نیست و فقط تحقیقات اندکی که خلاقیت را تبدیل به سود فروش منتهی می‌کند انجام می‌شود این اتفاق به دلیل این است که شرکت‌های تولیدکننده و مدیران آن‌ها و آژانس‌هایی که تبلیغات آن‌ها را بر عهده ‌دارند فاقد یک روش اصولی و باقاعده برای ارزیابی تأثیر تبلیغات خود می‌باشند . به همین دلیل تبلیغات خلاقانه از تأثیرات احتمالی و تصادفی استفاده می‌کند به طور کلی ، کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه‌تر ، به طور قابل‌ملاحظه‌ای موثرتر واقع ‌شده‌اند .
آگهی های تبلیغاتی پروژه های بزرگی هستند که یک تیم بزرگ از طراحان ، کارگردانان و یا مدیران بخش خلاقیت و هنرمندانی که در حیطه طراحی های مفهومی فعالیت می کنند همگی برای طراحی آنها تلاش فراوانی می کنند . کمپین های تبلیغاتی بزرگ به منظور تجسم پیش نویس اولیه ایده خلاقانه ای که ورای یک تبلیغ قرار دارد به بودجه زیادی نیاز دارند . هر چند این موضوع ساده به نظر می رسد ، اما پیدا کردن ایده سخت ترین قسمت یک پروژه است چون همه کارها بر مبنای آن انجام می شود . تجسم ایده و تبدیل آن از یک پیش نویس یا طرح اولیه که روی کاغذ نوشته یا طراحی شده است به یک تبلیغ نهایی واقعی به تجربه و دانش کافی در مورد ابزارها و روند کار نیازمند است .بلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت های محلی بشمار می روند ، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر ، بیلبورد و یا حتی تراکت های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان می شود . هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت های محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند ولی شما می توانید با استفاده از خلاقیت ، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید ،  نقش ایده های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می شوند.

 چگونه می‌توانید از ایده‌های خلاقانه اطراف خود الهام بگیرید ؟

شاید در گذشته‌های دور راه اندازی یک شغل یا فعالیتی تجاری کاری ساده‌تر بوده و تنها شامل ارائه خدمات یا خرید و فروش و جابجایی اجناس و کالاها می‌شد ، اما اکنون دیر زمانی است که با افزایش محصولات و گسترش بازارهای تجاری و رقابتی که در پی آن حاصل شده ، موفقیت شغلی و افزایش فروش یک محصول نیازمند تلاشی فراتر از معمول شده است، تلاشی که شما را به گزینه برتر مصرف کننده مبدل نماید .
ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت بسیاری برخوردارند ، چون این تبلیغاتی ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند . در حالی که طراحان ایده های تبلیغاتی که دارای پیام مستقیم می باشند را ترجیح می دهند ، سایرین بر این باورند که تبلیغاتی که دارای پیام غیرمستقیم می باشند می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند .
سرتا سر یک کار خلاقانه بر پایه‌ی آن چیزی که قبلاً درست شده ، به وجود می‌آید هر ایده‌ی جدید تنها ترکیب یا تلفیقی از یک یا چند ایده‌ی قبلی است مهم نیست که این ایده یا تکنیک چگونه به ذهن ما رسیده ، بلکه چگونگی استفاده و به ‌روز‌ رسانی آن برای هدف مهم است . از این رو ، آشنایی با استراتژی‌ها و تکنیک‌های خلاقانه و درک بهتر و عمیق‌تر مکانیزم و چگونگی عملکرد آن‌ها می‌تواند به گسترش فضاهای ذهنی و یافتن ایده‌های نو منجر شود.
از یک متخصص سؤال کنید که کلید موفقیت در تبلیغات چیست ؟ به احتمال زیاد جوابی که در این‌ باره می‌گوید : هیچ‌چیزی از تبلیغات خلاقانه کار آمدتر نیست تبلیغات خلاقانه‌ به ‌یادماندنی تر و بادوام تر است . با هزینه تبلیغاتی کمتری موثر واقع می‌شود و می‌تواند گروه طرفداران خود را با سرعت بیشتری بسازد .
اما آیا تبلیغات خلاقانه در ترغیب مردم به خرید ، تأثیرگذارتر از تبلیغاتی هستند که به سادگی ویژگی‌ها و مزایای محصولات را فهرست می‌کنند ؟ تعداد زیادی از نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که یک پیام خلاقانه توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و در رابطه با محصول بازاریابی شده بازتاب مثبتی ایجاد می‌کند . اما هیچ مدرک و گواهی مورد اعتمادی از چگونگی تأثیر این پیام‌ها بر رفتار خریدار در دسترس نیست و فقط تحقیقات اندکی که خلاقیت را تبدیل به سود فروش منتهی می‌کند انجام می‌شود این اتفاق به دلیل این است که شرکت‌های تولیدکننده و مدیران آن‌ها و آژانس‌هایی که تبلیغات آن‌ها را بر عهده ‌دارند فاقد یک روش اصولی و باقاعده برای ارزیابی تأثیر تبلیغات خود می‌باشند . به همین دلیل تبلیغات خلاقانه از تأثیرات احتمالی و تصادفی استفاده می‌کند به طور کلی ، کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه‌تر ، به طور قابل‌ملاحظه‌ای موثرتر واقع ‌شده‌اند .
آگهی های تبلیغاتی پروژه های بزرگی هستند که یک تیم بزرگ از طراحان ، کارگردانان و یا مدیران بخش خلاقیت و هنرمندانی که در حیطه طراحی های مفهومی فعالیت می کنند همگی برای طراحی آنها تلاش فراوانی می کنند . کمپین های تبلیغاتی بزرگ به منظور تجسم پیش نویس اولیه ایده خلاقانه ای که ورای یک تبلیغ قرار دارد به بودجه زیادی نیاز دارند . هر چند این موضوع ساده به نظر می رسد ، اما پیدا کردن ایده سخت ترین قسمت یک پروژه است چون همه کارها بر مبنای آن انجام می شود . تجسم ایده و تبدیل آن از یک پیش نویس یا طرح اولیه که روی کاغذ نوشته یا طراحی شده است به یک تبلیغ نهایی واقعی به تجربه و دانش کافی در مورد ابزارها و روند کار نیازمند است .

تیزر چیست؟

تیزر یک تکنیک برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی، رادیویی یا رسانه‌ محیطی‌ و چاپی می باشد و یا اصطلاحا به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می‌کند. به‌عنوان مثال، در تصویری که پخش می شود نمی‌دانید با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه ‌رو هستید. پیامی در حال انتقال است اما نمی‌دانید هدف چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟ تبلیغ‌کننده کیست؟ و سوال‌های دیگر؛ در این قسمت شما وارد مرحله‌ای به نام Teasing شده‌اید و حس کنجکاوی در شما شکل گرفته و پر از سوال هستید که این آگهی مربوط به چیست

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

از آنجایی که در تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی سرمایه و وقت زیادی هزینه می شود ،لذا باید با بهره گیری از تکنیکها و روشهای مختلف تیزرهایی طراحی و تولید کرد که از بالاترین سطح اثربخشی برخوردار باشند. ساخت تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله اصلی پیش از تولید، تولید و پس از تولید است. تهیه سناریو یا فیلم نامه، انتخاب بازیگران، فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و … از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر انجام می شوند.
استراتژی، نوآوری و اجرا سه فاکتور اساسی در موفقیت یک تیزر به شمار می آیند. تیزرهای موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص‌اند. دارای مفهومی خلاق هستند و از اجرای مناسبی نیز برخوردارند.
انتخاب قالب آگهی همچون انتخاب لحن و سبک آگهی، بخشی از استراتژی خلاق است. قالب های مختلفی وجود دارند که در تیزرها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تیزرها یک قالب مشخص و برخی نیز چند قالب را مورد استفاده قرار می دهند. آنچه مهم است باید قالبی را انتخاب کرد که بتواند به درستی پیام آگهی را انتقال داده و با بیننده ارتباطی نزدیک برقرار کند. انتخاب یک قالب به این موضوع بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی می خواهیم از آن استفاده ‌کنیم. قالبهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از قالب داستانی، نمایشی، تائیدی، طنز و فکاهی و …
آنچه مهم است انتخاب قالب درست برای آگهی تبلیغاتی و نمایش خلاقانه پیام است. یک تبلیغ دهنده موفق، هدف و مخاطبان خود را به دقت انتخاب کرده، پیام مناسب را در قالب مناسب تزئین کرده و با استفاده از تکنولوژی های مناسب نسبت به تهیه تیزر اقدام می کند. پس از آنکه تیزر تبلیغاتی تولید شد مورد آزمایش و تست قرار می گیرد. در این مرحله میزان اثربخشی تیزر تولید شده بر نمونه‌ای کوچک از مخاطبان مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعد از رفع نواقص و تائید نهایی تیزر می بایست نسبت به انتخاب شبکه تلویزیونی و زمان پخش مناسب اقدام نمود. نهایتاً پس از خرید فضای نمایشی در شبکه تلویزیونی تیزر تولید شده به نمایش درخواهد آمد.