دارایی ها در دیجیتال مارکتینگ
میلاد فرهانی | پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ق.ظ |
۰ نظر
در این پست ابزاری که میتوان در دیجیتال مارکتینگ از آن استفاده کرد را بیان میکنیم.
- وب سایت
- پست های وبلاگ
- کتاب های الکترونیک (Ebooks) و مقاله سفید یا وایت پیپرها (Whitepapers)
- اینفوگرافیک ها (Infographics)
- ابزارهای تعامل
- کانال های شبکه های اجتماعی (Facebook، LinkedIn ،Twitter،Instagram و…)
- کسب پوشش آنلاین (روابط عمومی (PR)، شبکه اجتماعی و بررسی ها)
- بروشورهای آنلاین و کاتالوگ های آنلاین ( Lookbook)
- دارایی های برندینگ (لوگوها، فونت ها و …)
- ۹۷/۰۳/۲۴